Beslutsangest

Jag tycker att min liv ar helt ok, jag vet att det ar ett bra liv gamfort med manga andras… Speciellt nar man bor I ett land som Portugal dar minimum lonen som manga har ar under €500. Jag jobbar for ett jatte bra foretag och trivs med min roll trots att jag har lite val mycket energy over mer eller mindre varje dag, och denna energin gar till att dromma a tanka pa olika saker jag kan gora I livet.

Jag angnar for tillfallet nog allt for mycket tid att fundera, det ar nastan jobbigt! Jag andrar ocksa ideer a tankar hela tiden. Ena dagen vill jag flytta tillbaka till  Sverige och jobba, tjana lite bra pengar som ar svart att gora I Portugal, andra dagen vill jag flytta till Brasilien och oppna ett stalle dar, typ en vin bar… sedan tredje dagen vill jag bara stanna har! WHAT THE…

Det ar faktiskt jobbigt, jag onskar jag bara va nojd a inte funderade sa mycket. Kannslan jag far nar jag tanker pa en ny mojlighet (speciellt Sverige) ar som ett barns fore julafton. Det pirrar I magen och jag ar ivrig att fullfolja min nya plan. Allt jag tanker pa ar vad jag ska gora next, kolla job pa internet, lagenhets mojligheter I Stockholm, kola lokaler till bar I Sao Paulo.

Aaaah, denna energi!! Denna beslutsangest!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0