Live from Lisbon

Det e ju ganska konstigt igentligen att det ska vara sa svart att halla en blogg. Det har e mitt tredje forsok, fast den forsta som ar pa svenska. Det kanns lite kul faktist, jag laser ju bara svenska bloggar. Det ar lite som om jag hanger med liksom, i Sverige.

Jag sitter har i min lagenhet i Lissabon, en lordag kvall, med mitt vanliga glass vin. Tyvarr gick JR hemifran med forrads nyckeln sa jag far dricka port vin istallet for mitt favvo rod vin som ar dar nere... Men det slinker ocksa ner! Igentligen borde jag vara ute pa krogen, jag kom hem fran England i sondags sa det va ju ett tag sen jag va ute.

Jag kollade recept pa www.tasteline.com a hittade kanelbullar dar, sana man kan gora aven har for allt finns (utom kardemumma men maste man ha det?). Jag tycker det e skit kul a kolla recept a baka eller laga nya grejer, fast det e lite synd att jag sallan ater middag hemma. Imorron har jag en kompis pa besok och hans kille sa kanske man ska prova nagot da, a sen bjuda pa svenska bullar till kaffet. Ha, fan vilken ide!

Tank att det nastan ar jul, det va ju inte lange sedan jag lag pa stranden i Brasilien... har ar ett litet smakprov pa bild, fast kanske inte riktigt ett strand foto, bast internet far slippa det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0