Aaaaah

Vilken skon dag. Vaknade tidigt som katten for att va pa kontoret kl 8, a da kunde jag ju ga klockan 16, perfa! Jobbet va som vanligt fast det e ganska lungt, maste va for det e jul snart... Gick en svang till affaren a handlade lite gott till mej for ikvall e JR inte hemma sa jag far va sjalv. Sitter pa min vanliga plats i soffan a ater ost a dricker rott. Inga nyheter dar inte. Jag njuter av att sitta har a bara slappa.

Igar kom tva kompisar hit, Pablo och Rui. Det va trevlig, vi drack sa klart vin a at ostar, och sa visade jag min klanning som jag kopte in England. Funderade pa att ha den pa firmafesten den 18 December men kanske tar angot annat a har detta pa nyar istallet. Klanning kopte jag pa Lipsy for bara £60.00, skorna ar fran Lissabon men inte saker pa vartifran. Billiga vet jag att dom va i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Vad kul att du bloggar nu! Jätteroligt att läsa vad som händer i ditt liv. Ser fram emot att följa dig...

Många kramar från ett regnigt Halmstad

2009-11-23 @ 22:19:29
URL: http://a-c-gustavsen.blogspot.com/
Postat av: CeeJay

Hej, du e min forsta kommentar :D

Kul att se dej ocksa, ska folja din blogg... har redan fatt se lilla Lova, store-Linda a Janne - jatte kul! **

2009-11-23 @ 23:03:02
URL: http://ceejays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0